Multimedia zmieniają naszą rzeczywistość, oferujemy naszym klientom nie tylko diody wielkopowierzchniowe, ale także ich zakrzywiane wersje, których wykorzystanie daje nieograniczone możliwości kształtowania wizji w przestrzeni.
Obsługa multimedialna konferencji: monitory led, diody wielkopowierzchniowe, miksery wizji, streamery, enkodery, transmitery HDMI i SDI, nagłośnienie, oświetlenie, scenę, zabudowę przestrzeni scenicznej, mikrofony bezprzewodowe, systemy do głosowania i systemy symultaniczne.
Centrum naszego zarządzania wizją stanowi mikser Roland 50-VR HD MK II
W obszarze obsługi multimedialnej konferencji zapewniamy Państwu pełną paletę usług dostosowaną do indywidualnych potrzeb bieżącego spotkania.
PAKIET PODSTAWOWY 1 – obsługa multimedialna konferencji do 100 osób:
– Nagłośnienie
– Oświetlenie – przody
– projektor z ekranem do tylnej/przedniej projekcji
– ekran do podglądu dla prelegenta
– mikser wizji Roland HD-1
CENA od 3.800 zł netto/dzień realizacji
PAKIET PODSTAWOWY 2 – obsługa multimedialna konferencji do 200 osób:
– Nagłośnienie
– Oświetlenie – przody
– Oświetlenie ścian sali – 12 punktów led
– projektor z ekranem do tylnej/przedniej projekcji
– ekran do podglądu dla prelegenta
– 2 ekrany led 50″ w sali
– transmitery HD/SDI
– mikser wizji Roland HD-1
CENA od 4.900 zł netto/dzień realizacji
PAKIET PODSTAWOWY 3 – obsługa multimedialna konferencji do 300 osób:
– Scena (6m x 3m), pokryta wykładziną
– Nagłośnienie
– Oświetlenie – przody
– Oświetlenie ścian sali – 18 punktów led
– projektor z ekranem do tylnej/przedniej projekcji
– ekran do podglądu dla prelegenta
– 2 ekrany led 55″ w sali
– transmitery HD/SDI
– mikser wizji Roland 50-VR HD MK II
– kamera na prelegenta
CENA od 7.900 zł netto/dzień realizacji
PAKIET MEDIUM – obsługa multimedialna konferencji do 500 osób:
– Scena (6m x 3m), pokryta wykładziną
– Nagłośnienie
– Oświetlenie – przody
– Oświetlenie – kontra (ruchome głowy spot i wash – 8 szt.)
– Oświetlenie ścian sali – 18 punktów led
– Projektor dioda projektor z ekranem do tylnej/przedniej projekcji 4,5m x 2,5m
– ekran do podglądu dla prelegenta
– 2 ekrany led 75″ w sali
– transmitery HD/SDI
– 2 kamery (prelegent, sala)
– nagranie całej konferencji w jakości HD
– mikser wizji Roland 50-VR HD MK II
– możliwość streamingu do internetu
– spersonalizowana mównica z logo organizatora
– serwis wizyjny
CENA od 12.000 zł netto/dzień realizacji
Powyżej wymieniliśmy najczęściej wykorzystywane pakiety, przy większości realizacji zestaw urządzeń jest indywidualnie dobierany i przygotowywany pod konkretne potrzeby prezentacyjne. Ostateczna cena uzależniona jest od zakresu, miejsca i czasu realizacji.
Zapraszamy także do zapoznania się z naszą propozycją dotycząca kompleksowej organizacji videokonferencji dla firm: LINK.
WIRTUALNE OTWARCIA
WIRTUALNE OTWARCIA firm, fabryk, magazynów, salonów samochodowych, meblowych, sklepów i innych...
TRANSMISJE ONLINE KONFERENCJI
W dobie COVID nie wszystkie konferencje, szkolenia, targi i sympozja mogą się odbyć w identycznej...
OBSŁUGA FOTO I VIDEO
Impreza firmowa to budowa wspomnień, które wymagają dokumentacji fotograficznej i video. POWODY,...
TRANSMISJE LIVE
Najprostsze transmisje live można dzisiaj zrealizować we własnym zakresie (wystarczy smartfon),...
ORGANIZACJA VIDEOKONFERENCJI
Organizacja videokonferencji dla firm to sposób na spotkanie z pracownikami i klientami w dobie...